Autor: ExpertsInPharma.pl
Arechin – Efekt promocji Omnichannel do lekarzy Medycyny rodzinnej – wrzesień 2020
Ze względu na obecną sytuację pandemii COVID-19 i związanymi z nią licznymi ograniczeniami, działania omnichannel podejmowane przez branżę farmaceutyczną stały się kluczowe w komunikacji z lekarzami. Niniejszy biuletyn skupia się na opisie przypadku Arechinu – chlorochinie, która ze względu na możliwości leczenia osób chorych na COVID-19 znalazła się w centrum uwagi całego świata. Tak duże zainteresowanie było krótkotrwałe i ostatecznie okazało się nie do końca spełnioną nadzieją. W niniejszym materiale analizujemy działania omnichannel podjęte w celu promocji Arechinu do lekarzy.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Sanofi oraz Novavax zawierają wartą 1,2 mld USD w zakresie ko-komercjalizacji szczepionki przeciw COVID-19 oraz szczepionek połączonych anty grypa-COVID-19
Francuska firma Sanofi oraz amerykańska firma biotechnologiczna Novavax, zawarły umowę licencyjną, w ramach której wspólnie poprowadzą szereg ...
Chiesi oraz Gossamer nawiązują współpracę w zakresie rozwoju leku do leczenia chorób układu oddechowego
Novartis za 1,75 mld USD przejmuje Mariana Oncology, umacniając swój pipeline terapii radioligandowych
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024