Autor: ExpertsInPharma.pl
Bezpośrednie wizyty promocyjne u lekarzy – I co dalej?
Wraz z coraz większą liczbą zachorowań spowodowanych wirusem COVID-19 oraz zbliżającym się sezonem zimowym, promocja produktów farmaceutycznych w trakcie bezpośrednich wizyt u lekarzy napotyka kolejne trudności. Instytut PromoSense® opublikował dane pokazujące, jaki był performance wizyt Face to Face w trakcie pandemii. Jak pokazują dane z ostatnich dni, monitorowanie działań promocyjnych w kolejnych dniach będzie kluczowe, ponieważ po wcześniejszym zatrzymaniu wizyt Przedstawicieli Medycznych u lekarzy, dynamika rynku ponownie nasila się.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Sanofi oraz Novavax zawierają wartą 1,2 mld USD w zakresie ko-komercjalizacji szczepionki przeciw COVID-19 oraz szczepionek połączonych anty grypa-COVID-19
Francuska firma Sanofi oraz amerykańska firma biotechnologiczna Novavax, zawarły umowę licencyjną, w ramach której wspólnie poprowadzą szereg ...
Chiesi oraz Gossamer nawiązują współpracę w zakresie rozwoju leku do leczenia chorób układu oddechowego
Novartis za 1,75 mld USD przejmuje Mariana Oncology, umacniając swój pipeline terapii radioligandowych
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024