Całkowita rewitalizacja marki Merck
Niemiecki Merck poinformował, że całkowita rewitalizacja wizerunku, jak
również przedstawienie nowego logotypu odzwierciedla transformację w
kierunku globalnej biofarmaceutycznej i technologicznej firmy.
Jednocześnie, na poziomie biznesowym architektura marki została
uproszczona. Poza Stanami Zjednoczonymi oraz Kanadą, firma będzie
funkcjonowała pod jedną zunifikowaną marką Merck.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Aktualności
Sanofi oraz Novavax zawierają wartą 1,2 mld USD w zakresie ko-komercjalizacji szczepionki przeciw COVID-19 oraz szczepionek połączonych anty grypa-COVID-19
Francuska firma Sanofi oraz amerykańska firma biotechnologiczna Novavax, zawarły umowę licencyjną, w ramach której wspólnie poprowadzą szereg ...
Chiesi oraz Gossamer nawiązują współpracę w zakresie rozwoju leku do leczenia chorób układu oddechowego
Novartis za 1,75 mld USD przejmuje Mariana Oncology, umacniając swój pipeline terapii radioligandowych
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024