Autor: ExpertsInPharma.pl
Pfizer prezentuje nowy logotyp symbolizujący strategię firmy na przyszłość
Obecnie o firmie Pfizer głośno jest przede wszystkim w kontekście walki z pandemią COVID-19, gdzie Pfizer wspólnie z BioNTech stoją na pierwszej linii frontu, ze szczepionką Comirnaty®. Jeszcze przed pandemią Pfizer rozpoczął prace nad nową identyfikacją wizualną, której elementem jest również zmiana logotypu. Firma uznała, że nadszedł idealny moment na zaprezentowanie nowej odsłony logotypu, co też uczyniła we wtorek 5 stycznia 2021 roku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Sanofi oraz Novavax zawierają wartą 1,2 mld USD w zakresie ko-komercjalizacji szczepionki przeciw COVID-19 oraz szczepionek połączonych anty grypa-COVID-19
Francuska firma Sanofi oraz amerykańska firma biotechnologiczna Novavax, zawarły umowę licencyjną, w ramach której wspólnie poprowadzą szereg ...
Chiesi oraz Gossamer nawiązują współpracę w zakresie rozwoju leku do leczenia chorób układu oddechowego
Novartis za 1,75 mld USD przejmuje Mariana Oncology, umacniając swój pipeline terapii radioligandowych
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024