Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Agnieszka Rogulska

Łut szczęścia – niezbędny składnik sukcesu obiecującego leku

Co powinno się zdarzyć, aby nowa cząsteczka osiągnęła spektakularny sukces, stała się przełomem w leczeniu, osiągnęła status blockbustera? Z pewnością kilka czynników jest kluczowych: po pierwsze powinna być ona skuteczna w leczeniu danej choroby lub schorzenia. Po drugie musi być bezpieczna i dobrze tolerowana przez pacjentów. Ponadto powinna być łatwa do stosowania i dostępna cenowo. Wreszcie, skuteczna strategia marketingowa i wsparcie ze strony firmy farmaceutycznej może przyczynić się do sukcesu danego leku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.