Wydarzenie przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach:
Digital Evolution for Pharma&Medical 2021
Data wydarzenia: 09.06.2021 do 10.06.2021Customer Engagement in hybrid reality
Wydarzenie dedykowane jest product, brand i digital managerom firm rynku farmaceutycznego i medycznego i wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które w nowej rzeczywistości związanej z COVID-19 już na stałe włączyły rozwiązania cyfrowe w swój rozwój. Wspólnie będziemy szukać inspiracji do zrozumienia potrzeb pacjenta i HCP i szukać odpowiedzi na to jak ich zaangażować, jak wdrażać nowe formy kontaktu z nimi oraz jak dział marketingu może wspierać swojego przedstawiciela w ich nowym, hybrydowym modelu pracy jednocześnie włączając ich w komunikację omnichannelową. Podczas Forum posłuchamy rozwiązań z Polski i zza granicy.
Forum odbędzie się w wygodnej i bezpiecznej formule - 100% online.
Wydarzenie przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach:
- JAK BUDOWAĆ RELACJE I ZAANGAŻOWANIE Z PACJENTEM I HCP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
- JAK STWORZYĆ WARTOŚCIOWY CONTENT W DIGITALU
- JAK OSIĄGNĄĆ SYNERGIĘ KANAŁÓW I JAK WYKORZYSTAĆ NOWE TECHNOLOGIE
- JAK MIERZYĆ I ANALIZOWAĆ DZIAŁANIA DIGITALOWE
- JAKA JEST ROLA MARKETINGU PODCZAS EWOLUCJI ZESPOŁU SALES FORCES W ŚWIECIE DIGITAL
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in.:
Bayer, Pfizer, Boehringer Ingelheim, Novo Nordisk, Sanofi, Abbvie, Polfa Tarchomin, Adamed, Stada, Ferring, Eli Lilly, Janssen, Takeda, Zentiva, Merck, Sandoz, Chiesi, MSD, Novartis
więcej na: https://digitalpharma.com.pl/
Aktualności
Novartis za 1,75 mld USD przejmuje Mariana Oncology, umacniając swój pipeline terapii radioligandowych
Novartis poinformował, iż zawarł umowę przejęcia amerykańskiej firmy biotechnologicznej Mariana Oncology, która koncentruje swe działania na ...
AbbVie przejmuje Landos Biopharma, umacniając swój portfel w obszarze chorób zapalnych i autoimmunologicznych
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024