Transformacja cyfrowa organizacji branży pharma & medical przyniosła ze sobą nie tylko zmiany w sposobach komunikacji z lekarzem, farmaceutą czy pacjentem, ale także sprawiła, że do organizacji napływa ogromna ilość danych. Danych, które trzeba przetwarzać, by wyciągać cenne dla organizacji wnioski. To rodzi przeciążenie pracą i konieczność optymalizacji procesów. Digital, brand i product managerowie weszli w skład cross-funkcyjnych zespołów, dzięki czemu komunikacja w organizacji przebiega sprawniej, a praca staje się bardziej efektywna. Rodzą się jednak pytania jak jeszcze lepiej dążyć do business excellence, jak usprawnić swoją pracę i jak w tym celu wykorzystać narzędzia oparte o sztuczną Inteligencję.
AI w pharma marketingu – jak wykorzystywać, by omijać czyhające pułapki?

Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Aktualności
Gedeon Richter otrzymuje zgodę Komisji Europejskiej dla biopodobnych produktów denosumabu przeznaczonych do leczenia chorób kości
Gedeon Richter poinformowała, iż Komisja Europejska (KE) wydała pozwolenie na dopuszczenie do obrotu dla preparatów Junod® i Yaxwer® ...
