Transformacja cyfrowa organizacji branży pharma & medical przyniosła ze sobą nie tylko zmiany w sposobach komunikacji z lekarzem, farmaceutą czy pacjentem, ale także sprawiła, że do organizacji napływa ogromna ilość danych. Danych, które trzeba przetwarzać, by wyciągać cenne dla organizacji wnioski. To rodzi przeciążenie pracą i konieczność optymalizacji procesów. Digital, brand i product managerowie weszli w skład cross-funkcyjnych zespołów, dzięki czemu komunikacja w organizacji przebiega sprawniej, a praca staje się bardziej efektywna. Rodzą się jednak pytania jak jeszcze lepiej dążyć do business excellence, jak usprawnić swoją pracę i jak w tym celu wykorzystać narzędzia oparte o sztuczną Inteligencję.
AI w pharma marketingu – jak wykorzystywać, by omijać czyhające pułapki?

Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Aktualności
Sandoz wzmacnia zdolności w zakresie leków biopodobnych poprzez podpisanie umowy na przejęcie Just-Evotec Biologics EU SAS w Tuluzie
Sandoz, światowy lider w dziedzinie przystępnych cenowo leków, ogłosił strategiczną umowę z Evotec SE dotyczącą nabycia wszystkich ...
Merck za 9,2 mld USD przejmie Cidara Therapeutics, dywersyfikując swoje portfolio o późnofazowy lek przeciwwirusowy










