Jesteś tutaj: Strona główna NASI EKSPERCI

Andrzej Kochanek

Dyrektor Generalny 4VALUE® Business Consulting

Andrzej Kochanek
Ekspert rynku farmaceutycznego, posiadający doświadczenie na trzech poziomach: producenta, dystrybutora i detalu. Menedżer, konsultant, trener biznesu, coach i mentor specjalizujący się w strategiach rozwojowych, efektywności sprzedaży, innowacjach oraz rozwoju osobistym.
Czytaj więcej

Anna Pfejfer-Buczek

Partner Zarządzający Transition Group

Anna Pfejfer-Buczek
Szlify menedżerskie zdobyła w korporacji farmaceutycznej, gdzie pracowała w dziale medycznym, oraz komercyjnych, dochodząc do stanowiska Dyrektora Marketingu polskiego oddziału i członka Management Committee.
Czytaj więcej

Artur Raba

Business Trainer & Executive Coach

Artur Raba
Niezależny konsultant, trener i ekspert rynku farmaceutycznego. W latach 2006-2009 był Training Managerem w Janssen-Cilag, a wcześniej pracował w Eli Lilly i Wyeth. Posiada 22 lat doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu, 13 lat jako trener biznesu i 8 lat jako business and executive coach.
Czytaj więcej

Dariusz Stanko

Doświadczony trener, konsultant i supervisor

Dariusz Stanko
Z wykształcenia dydaktyk po Wyższej Szkole Pedagogicznej w Zielonej Górze. Jest też absolwentem studiów podyplomowych z zakresu Praktycznej Psychologii Społecznej na SWPS w Warszawie.
Czytaj więcej

Ewa Żelechowska

Ekspertka komunikacji omnichannelowej skierowanej do lekarzy i farmaceutów

Ewa Żelechowska
Od 16 lat zajmuje się marketingiem farmaceutycznym, wdraża strategie i kampanie omnichannelowe, ze szczególnym uwzględnieniem grup produktów Rx/OTC pozbawionych wsparcia zespołów przedstawicielskich.
Czytaj więcej

Hanno Wolfram

www.Innov8.de

Hanno Wolfram
Założyciel (1996) i właściciel www.Innov8.de, niemieckiej firmy dostarczającej zmiany oraz projekty konsultacyjne do firm farmaceutycznych w ponad 25 krajach, gdzie prowadził także szkolenia i projekty wprowadzające zmianę.
Czytaj więcej

Jan Jodłowski

Jan Jodłowski
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie pracy w branży farmaceutycznej. Przez pierwsze 4 lata zdobywał doświadczenie jako Przedstawiciel Medyczny, następnie odpowiedzialny w firmie Lundbeck za Marketing.
Czytaj więcej

Magdalena Bojko

Specjalista ds. marketingu

Magdalena Bojko
Specjalista ds. marketingu z 11-letnim doświadczeniem w marketingu w globalnych firmach farmaceutycznych. Specjalizuje się w implementacji strategii marketingowej.
Czytaj więcej

Magdalena Lemanek

Agentka zmiany, trener i coach, SenseCase

Magdalena Lemanek
Od 22 lat związana z branżą farmaceutyczną. Katalizatorka zmian w firmach, także na poziomie porozumiewania się z klientami i wewnątrz organizacji. Pasjonatka praktycznego wykorzystania odkryć psychologii.
Czytaj więcej

Marcel Lewandowicz

New Business Manager w Connectmedica

Marcel Lewandowicz
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Pasjonat technologii i rozwiązań cyfrowych. Obecnie New Business Manager w Connectmedica. 
Czytaj więcej

Paweł Haponiuk

Partner Zarządzający 4VALUE® Business Consulting

Paweł Haponiuk
Konsultant, menedżer i trener biznesu, ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Lean Management.
Czytaj więcej

Paweł Kwaśniewski

Założyciel Instytutu Szefowania

Paweł Kwaśniewski
Posiada 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, marketingiem oraz kadrą menadżerską. W 2016 założył Instytut Szefowania "Ludzki sposób zarządzania".
Czytaj więcej

Piotr Zglinicki

Właściciel firmy Be Wise, trener, konsultant, coach

Piotr Zglinicki
Autor wielu nowatorskich projektów szkoleniowych (m.in. z zastosowaniem nowoczesnych technologii) oraz doradca w zakresie zarządzania w organizacji oraz marketingu.
Czytaj więcej

Radosław Marter

Partner Zarządzający w grupie kapitałowej one2tribe

Radosław Marter
Jego pasją są nowe media i technologie oraz projekty wymagające wyzwań, co niejednokrotnie upubliczniał podczas konferencji jako prelegent, czy w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej

Robert Rzemiński

Założyciel i partner zarządzający SelSense

Robert Rzemiński
Od ponad 23 lat aktywny w branży farmaceutycznej. Specjalista rozwoju produktów leczniczych – od technologii i badań klinicznych po marketing strategiczny. Członek Zarządu wielu firm farmaceutycznych.
Czytaj więcej

Sławomir Chomik

Partner zarządzający w Medical Research Center Sp. z o.o.

Sławomir Chomik
Partner zarządzający w Medical Research Center Sp. z o.o., która pełni rolę VC w ramach projektu NCBR Bridge Alfa. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Czytaj więcej

Tomasz Chlebny

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Tomasz Chlebny
Z branżą medyczno-farmaceutyczną związany od ponad dziesięciu lat. Karierę rozpoczął jako Reprezentant Medyczny, a następnie kontynuował ją na stanowiskach Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Związany z firmami oferującymi produkty Oryginalne, jak i Generyczne.
Czytaj więcej

Zbigniew Kowalski

Zbigniew Kowalski
Od 1995 roku związany z branżą pharma i środowiskiem medycznym. Był Przedstawicielem Medycznym, Area Sales Managerem i Training Managerem w jednej z największych firm farmaceutycznych świata.
Czytaj więcej

Aktualności

Takeda przyspiesza cyfrową transformację we współpracy z Accenture i Amazon

Takeda przyspiesza transformację cyfrową zawierając strategiczną umowę z Accenture i Amazon Web Services (AWS). Dzięki zdolności szybszego ...

Oferty pracy

ważne do: 2020-12-31Znajdź wymarzoną pracę
ważne do: 2020-12-31Znajdź wymarzonego Pracownika

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.