Autor: ExpertsInPharma.pl
Arechin – Efekt promocji Omnichannel do lekarzy Medycyny rodzinnej – wrzesień 2020
Ze względu na obecną sytuację pandemii COVID-19 i związanymi z nią licznymi ograniczeniami, działania omnichannel podejmowane przez branżę farmaceutyczną stały się kluczowe w komunikacji z lekarzami. Niniejszy biuletyn skupia się na opisie przypadku Arechinu – chlorochinie, która ze względu na możliwości leczenia osób chorych na COVID-19 znalazła się w centrum uwagi całego świata. Tak duże zainteresowanie było krótkotrwałe i ostatecznie okazało się nie do końca spełnioną nadzieją. W niniejszym materiale analizujemy działania omnichannel podjęte w celu promocji Arechinu do lekarzy.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
AbbVie przejmuje Landos Biopharma, umacniając swój portfel w obszarze chorób zapalnych i autoimmunologicznych
Firmy AbbVie oraz Landos Biopharma ogłosiły zawarcie definitywnej umowy, w ramach której AbbVie dokona akwizycji Landos Biopharma, ...
Teva oraz mAbxience ogłaszają zawarcie globalnej umowy licencyjnej w sprawie kandydata na onkologiczny lek biopodobny
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024