Autor: ExpertsInPharma.pl
Bezpośrednie wizyty promocyjne u lekarzy – I co dalej?
Wraz z coraz większą liczbą zachorowań spowodowanych wirusem COVID-19 oraz zbliżającym się sezonem zimowym, promocja produktów farmaceutycznych w trakcie bezpośrednich wizyt u lekarzy napotyka kolejne trudności. Instytut PromoSense® opublikował dane pokazujące, jaki był performance wizyt Face to Face w trakcie pandemii. Jak pokazują dane z ostatnich dni, monitorowanie działań promocyjnych w kolejnych dniach będzie kluczowe, ponieważ po wcześniejszym zatrzymaniu wizyt Przedstawicieli Medycznych u lekarzy, dynamika rynku ponownie nasila się.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
AbbVie przejmuje Landos Biopharma, umacniając swój portfel w obszarze chorób zapalnych i autoimmunologicznych
Firmy AbbVie oraz Landos Biopharma ogłosiły zawarcie definitywnej umowy, w ramach której AbbVie dokona akwizycji Landos Biopharma, ...
Teva oraz mAbxience ogłaszają zawarcie globalnej umowy licencyjnej w sprawie kandydata na onkologiczny lek biopodobny
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024