Jesteś tutaj: Strona główna AKTUALNOŚCI

Autor: ExpertsInPharma.pl

Bezpośrednie wizyty promocyjne u lekarzy – I co dalej?

okładka magazynu
Wraz z coraz większą liczbą zachorowań spowodowanych wirusem COVID-19 oraz zbliżającym się sezonem zimowym, promocja produktów farmaceutycznych w trakcie bezpośrednich wizyt u lekarzy napotyka kolejne trudności. Instytut PromoSense® opublikował dane pokazujące, jaki był performance wizyt Face to Face w trakcie pandemii. Jak pokazują dane z ostatnich dni, monitorowanie działań promocyjnych w kolejnych dniach będzie kluczowe, ponieważ po wcześniejszym zatrzymaniu wizyt Przedstawicieli Medycznych u lekarzy, dynamika rynku ponownie nasila się.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.