Niniejszy NewsFlash, poświęcony działaniom firm farmaceutycznych w czasach COVID-19, prezentuje wpływ pandemii na promocję w bieżącym roku. W związku ze zbliżającym się końcem roku 2020, podsumowuje on dynamikę promocji odbywającej się w trakcie bezpośrednich wizyt oraz aktywności omnichannel – innych dróg komunikacji, podejmowanych przez firmy farmaceutyczne do lekarzy. Uwzględnione wykresy pokazują dane już z połowy grudnia 2020 roku.
Autor: ExpertsInPharma.pl
Dynamika w kanałach promocji w 2020 roku

Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Chime Biologics podpisuje strategiczną umowę z Polpharma Biologics
Chime Biologics, globalna firma CDMO (Contract Development and Manufacturing Organization) skoncentrowana na biologii molekularnej, ogłosiła zawarcie ...
Wydarzenia
data wydarzenia: 2025-06-04VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL