Autor: ExpertsInPharma.pl
Dynamika w kanałach promocji w 2020 roku
Niniejszy NewsFlash, poświęcony działaniom firm farmaceutycznych w czasach COVID-19, prezentuje wpływ pandemii na promocję w bieżącym roku. W związku ze zbliżającym się końcem roku 2020, podsumowuje on dynamikę promocji odbywającej się w trakcie bezpośrednich wizyt oraz aktywności omnichannel – innych dróg komunikacji, podejmowanych przez firmy farmaceutyczne do lekarzy. Uwzględnione wykresy pokazują dane już z połowy grudnia 2020 roku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
AbbVie przejmuje Landos Biopharma, umacniając swój portfel w obszarze chorób zapalnych i autoimmunologicznych
Firmy AbbVie oraz Landos Biopharma ogłosiły zawarcie definitywnej umowy, w ramach której AbbVie dokona akwizycji Landos Biopharma, ...
Teva oraz mAbxience ogłaszają zawarcie globalnej umowy licencyjnej w sprawie kandydata na onkologiczny lek biopodobny
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024