Jesteś tutaj: Strona główna AKTUALNOŚCI

Autor: ExpertsInPharma.pl

Pfizer prezentuje nowy logotyp symbolizujący strategię firmy na przyszłość

okładka magazynu
Obecnie o firmie Pfizer głośno jest przede wszystkim w kontekście walki z pandemią COVID-19, gdzie Pfizer wspólnie z BioNTech stoją na pierwszej linii frontu, ze szczepionką Comirnaty®. Jeszcze przed pandemią Pfizer rozpoczął prace nad nową identyfikacją wizualną, której elementem jest również zmiana logotypu. Firma uznała, że nadszedł idealny moment na zaprezentowanie nowej odsłony logotypu, co też uczyniła we wtorek 5 stycznia 2021 roku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.