Autor: ExpertsInPharma.pl
Pfizer prezentuje nowy logotyp symbolizujący strategię firmy na przyszłość
Obecnie o firmie Pfizer głośno jest przede wszystkim w kontekście walki z pandemią COVID-19, gdzie Pfizer wspólnie z BioNTech stoją na pierwszej linii frontu, ze szczepionką Comirnaty®. Jeszcze przed pandemią Pfizer rozpoczął prace nad nową identyfikacją wizualną, której elementem jest również zmiana logotypu. Firma uznała, że nadszedł idealny moment na zaprezentowanie nowej odsłony logotypu, co też uczyniła we wtorek 5 stycznia 2021 roku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Firma GSK Poland otrzymała status Centrum Badawczo-Rozwojowego
Firma GSK z rąk Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii otrzymała status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Tym samym spółka dołączyła do elitarnego grona ...
Novo Nordisk przejmuje Cardior Pharmaceuticals, by wzmocnić swój portfel w obszarze chorób sercowo-naczyniowych
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024