Autor: ExpertsInPharma.pl
Wspólny sukces L′Oreal, QAH i H2H: Wyróżnienie w konkursie Effective Media & Marketing Awards 2024
Firma QAH poinformowała, iż wspólnie z firmą Human2Human zdobyła prestiżowe wyróżnienie w konkursie Effective Media & Marketing Awards 2024 w kategorii Best use of marketing toolkit, Loyalty & Customer Experience za projekt DermoPartner.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Zentiva podpisała umowę inwestycyjną i planuje złożyć dobrowolną publiczną ofertę zakupu Apontis Pharma
Zentiva oraz Apontis Pharma, wiodąca firma farmaceutyczna specjalizująca się w kombinacjach leków Single Pill na rynku niemieckim, podpisały ...
Boehringer Ingelheim i Circle Pharma ogłaszają wartą 607 mln USD współpracę badawczą w poszukiwaniu nowoczesnych terapii przeciwnowotworowych
Gedeon Richter oraz Bio-Thera zawierają wartą 110 mln USD umowę licencyjną dotyczącą biopodobnego odpowiednika dla leku Stelara firmy Janssen
Recordati przejmuje od Sanofi globalne prawa do Enjaymo®, wzmacniając swoją działalność w obszarze chorób rzadkich
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-11-06VI FORUM PHARMA PLANET 360°