Jesteś tutaj: Strona główna Numer 1/2017


Płyty tektoniczne sektora Biofarmaceutycznego. 7 rozwiązań planowania marki w 2017 roku.

Mamy nowy rok i nowe prognozy wspierane doświadczeniami roku ubiegłego. Często są one odkrywcze. Czasami błędne. Zawsze interesujące. To, czego wielu w naszej branży nie dostrzega próbując identyfikować nowe trendy, to zmiany jakie zachodzą pod naszymi stopami – płyty tektoniczne sektora biofarmaceutycznego. Te siły są tak olbrzymie, że będą przesuwać nasz biznes nie tylko w najbliższym roku, ale także w dającej się przewidzieć przyszłości. Potrafią zakłócić nawet najlepiej przemyślane plany marketingowe.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.