Jesteś tutaj: Strona główna Numer 1/2018

Autor: Kamil Lewandowski

Apteki na Facebooku

W Polsce działa prawie 15 tysięcy aptek i punktów aptecznych, w tym 280 aptek prowadzi sprzedaż wysyłkową. Zdecydowana większość nie posiada swojej strony na Facebooku. Problemem są ograniczenia w prawie farmaceutycznym (zgodnie z art. 94a) dotyczące zakazu reklamy tych placówek. Sytuacja może wydawać się kuriozalna, bo przecież w offline widać „reklamy” aptek, np. w postaci bezimiennych (nie zawierających danych apteki) gazetek z ofertą handlową i promocjami. Niektóre apteki mogą tak robić, ponieważ posiadają również drogerie w tym samym punkcie. Wtedy zakaz nie obowiązuje. Problemem może być również nieznajomość lub znikoma wiedza z obszaru działań na Facebooku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.