Jesteś tutaj: Strona główna Numer 2/2017


Część Główna Prezentacji. Czyli jak skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, a nie słuchaczy

W poprzednich artykułach pisałem o roli i znaczeniu Otwarcia oraz Zakończenia prezentacji. Dowiedziałeś się, jak skonstruować Zakończenie „zapadające w pamięć”. Poznałeś Strategie Otwarcia mające na celu skupić uwagę słuchaczy od pierwszych twoich słów i „nakręcić sprężynę ich zaciekawienia”. Pozostaje jednak pytanie: Co zrobić w Części Głównej, żeby nie zmarnować efektu Otwarcia, a nawet jeszcze bardziej go wzmocnić? Poniżej znajdziesz kilka pomysłów i rozwiązań, które możesz wykorzystać w Części Głównej swojego wystąpienia, aby utrzymać skupienie słuchaczy i podsycić ich zainteresowanie swoją prezentacją.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.