Jesteś tutaj: Strona główna Numer 3/2018


Dobre Rady wcale nie są dobre, czyli rzecz o coachingu

Jeżeli nie masz w sobie wewnętrznego przekonania, że rozwój Twoich pracowników przyniesie konkretne profity dla Ciebie i Twoich ludzi – nie czytaj tego tekstu. Jeżeli nie masz wiary, że coaching służy podnoszeniu umiejętności przedstawicieli, poszerzaniu ich wachlarza narzędzi i nauce, jak w przemyślany sposób dobierać je w ich codziennej pracy – po prostu go nie rób. Co innego, jeśli pomimo braku takiej wiary masz w ramach wewnętrznych procedur obowiązek prowadzenia wspólnej jazdy z ludźmi i coachingu rozwojowego.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.