Jesteś tutaj: Strona główna Numer 4/2017


Testowanie zrozumienia i pytania podczas prezentacji. Ostatecznym celem prezentacji jest zrozumienie wiadomości przez słuchaczy i jej zastosowanie

Testowanie zrozumienia jest mechanizmem wykorzystywanym przez mówcę w celu ocenienia stopnia odbioru wiadomości przez słuchaczy. Czyli tak naprawdę swojej skuteczności.

Wykonanie prezentacji według przygotowanych punktów i notatek jest tylko czynnością. Pomimo tego, że skończysz na czas i perfekcyjnie użyjesz środków wizualnych, słuchacze mogą nie zrozumieć z tego ani słowa! Ostatecznym celem prezentacji jest zrozumienie wiadomości przez słuchaczy i jej zastosowanie. Tak więc musisz monitorować reakcje słuchaczy i dopasowywać swoją prezentację do ich potrzeb. Testowanie zrozumienia to jak prędkościomierz, kompas i mapa informujące mówcę o tym, gdzie się znajduje i w którym kierunku zmierza z perspektywy słuchaczy.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.