Jesteś tutaj: Strona główna Numer 4/2019


Bayer ogłasza wyniki badania opinii „Barometr Bayer”

#MetrykaMnieNieTyka – to hasło tegorocznej edycji badania opinii „Barometr Bayer”, zrealizowanego na zlecenie firmy Bayer. To ósma edycja projektu, którego celem jest diagnozowanie świadomości co do ważnych zjawisk społecznych. Najnowsze badanie obrazuje sytuację życiową seniorów i wzajemne postrzeganie osób młodych i starszych. Wyniki ogłoszono 14 czerwca br. w siedzibie firmy Bayer, w gronie ekspertów: socjologa dr Izabelli Anuszewskiej z Kantar Polska, aktorki Ewy Kasprzyk, ekonomisty prof. Witolda Orłowskiego oraz Markusa Baltzera, prezesa firmy Bayer w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Adres e-mail*
Hasło*
 

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.