Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2016


Dlaczego układ prezentacji pozwala łatwiej i atrakcyjniej realizować jej cele?

Wyobraź sobie następującą scenę. Otrzymałeś zlecenie na zrealizowanie prezentacji, która wydaje ci się niezwykle ciekawa i atrakcyjna. Uważasz, że nie tylko masz odpowiednie kompetencje, aby przedstawić zagadnienie, ale na dodatek bardzo zależy ci na tym, żeby wypaść jak najlepiej. Zdefiniowałeś już cel swojego wystąpienia: wiesz, co chcesz osiągnąć i co twoi słuchacze powinni wynieść z twojej prezentacji. Teraz przychodzi moment na zbudowanie całej prezentacji i … nie bardzo wiesz od czego zacząć. Zaczyna cię dopadać lekki niepokój, że prezentacja będzie niejasna dla odbiorców albo zbyt chaotyczna. Obawiasz się, że może to zrujnować twój autorytet, a z całą pewnością może narazić cię na niezbyt przychylny odbiór ze strony słuchaczy. Wiesz jak to jest, kiedy zaczynasz uświadamiać sobie, że nie masz pomysłu na to, jak skonstruować całą prezentację tak, aby była ona nie tylko efektywna, ale i efektowna. A przecież w sumie o to w tym wszystkim chodzi.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.