Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2016


Zrewidowane cele branży.

Cele biznesu farmaceutycznego nie mogą kręcić się tylko wokół opakowań leków.

Obecnie przemysł farmaceutyczny wydaje się stać na rozstaju dróg: Część kieruje się w stronę łatwo wymienialnych produktów „no nameˮ. Część kieruje wzrok tam, gdzie starcia z europejskimi i amerykańskimi politykami wydają się nieuniknione. Słowa Hillary Clinton opublikowane na jej profilu Facebookowym – „Źle się dzieje, kiedy firmy farmaceutyczne przedkładają zyski nad pacjentamiˮ – wysyłają co najmniej jasny sygnał, że dzisiejszy dobrobyt przemysłu farmaceutycznego staje się zagrożony.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.