Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2017


Obraz to potęga, czyli jak wykorzystać wizualizację w komunikacji

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego ludzie wpatrują się w ekran telewizora, komputera czy smartfona nie zauważając otaczającego świata? Czy wiesz, w jakiej odległości od ekranu usiąść, aby widzieć wszystko nie męcząc jednocześnie swoich oczu? Dlaczego wklejone do prezentacji zdjęcie, odrobinę powiększone, przestaje być ostre i wygląda jakby je ktoś rozciągnął? Czy fotkę z wakacji przed oprawieniem w ramkę lepiej wydrukować na drukarce laserowej czy atramentowej? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poniższym tekście.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.