Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2017

Autor: Albert Hupa , Kuba Guzowski

Trzy kroki tworzenia strategii digital w branży zdrowotnej

Oczywistym faktem jest, że zdecydowanie rośnie liczba osób kupujących produkty zdrowotne w internecie. Apteki stacjonarne są skazane na zastój, więc poza internetem branża może liczyć na wzrosty jedynie w sieciach supermarketów i drogerii, czyli tam, gdzie są coraz niższe marże. Z każdym rokiem ubywa internautów nieposługujących się internetem. Dlatego wszyscy w branży zdrowotnej powinni opracować strategie digital. Opisujemy, jak to zrobić w trzech punktach: 1) poznaj zachowania zakupowe i rynek, 2) poznaj konsumenta i 3) stwórz optymalne ścieżki dotarcia.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.