Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2015

Autor: Peter Vanovertveld , Thomas Bertels

Market Access odkryty na nowo

Najważniejsze kroki we wdrażaniu modelu „patient access” przyszłości

Kiedy Baxalta Inc. została odłączona od firmy Baxter w lipcu 2015 r, firma zyskała niepowtarzalną szansę zaprojektowania i zbudowania od początku kompetencji market access niezbędnych do odnoszenia sukcesów jako niezależny, warty 6 miliardów USD biznes. Baxalta wybiegła 5 lat do przodu w poszukiwaniu tego, co według niej stanie się trendem w branży. Zdefiniowała wartości z perspektywy decyzji mających wpływ na market access i określiła kompetencje niezbędne firmie, przygotowując w ten sposób nową organizację i role tak, by osiągnąć ostateczne cele – zaopatrzyć pacjentów w leki, których potrzebują po akceptowalnej cenie.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.