Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2016


Co zrobić, aby w pełni wykorzystać najważniejszy etap twojego wystąpienia?

Zdecydowana większość prezenterów przywiązuje największą uwagę do części głównej swojej prezentacji. Wydaje się to oczywiste, ponieważ w części głównej zawarte są najważniejsze treści prezentacyjne i tak naprawdę z tego powodu prezentacje są organizowane. Tymczasem okazuje się, że efektywność prezentacji nie zależy aż tak w dużym stopniu od jej części głównej jak nam się wydaje. Niejednokrotnie twoja prezentacja została już oceniona przez słuchaczy jeszcze zanim rozpocząłeś jej część zasadniczą.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.