Ocena działań promocyjnych. Jak budować najlepsze zespoły?
Czego Komisje Oceny Działań Promocyjnych potrzebują, aby funkcjonować na najwyższym poziomie i unikać kosztownych pomyłek?
Większość firm farmaceutycznych posiada interdyscyplinarne zespoły zbierające się regularnie w celu omówienia i oceny materiałów promocyjnych. Tę zasadniczą rolę w firmach farmaceutycznych pełnią Komisje Oceny Działań Promocyjnych (KODP). Dokonują przeglądu i analizują wszelkie formy reklamy i promocji pod kątem rzetelności, zgodności i realizmu, a także pod kątem zgodności z prawem i wymogami poszczególnych agencji regulacyjnych.
Większość firm farmaceutycznych posiada interdyscyplinarne zespoły zbierające się regularnie w celu omówienia i oceny materiałów promocyjnych. Tę zasadniczą rolę w firmach farmaceutycznych pełnią Komisje Oceny Działań Promocyjnych (KODP). Dokonują przeglądu i analizują wszelkie formy reklamy i promocji pod kątem rzetelności, zgodności i realizmu, a także pod kątem zgodności z prawem i wymogami poszczególnych agencji regulacyjnych.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję