Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2017


Ocena działań promocyjnych. Jak budować najlepsze zespoły?

Czego Komisje Oceny Działań Promocyjnych potrzebują, aby funkcjonować na najwyższym poziomie i unikać kosztownych pomyłek?

Większość firm farmaceutycznych posiada interdyscyplinarne zespoły zbierające się regularnie w celu omówienia i oceny materiałów promocyjnych. Tę zasadniczą rolę w firmach farmaceutycznych pełnią Komisje Oceny Działań Promocyjnych (KODP). Dokonują przeglądu i analizują wszelkie formy reklamy i promocji pod kątem rzetelności, zgodności i realizmu, a także pod kątem zgodności z prawem i wymogami poszczególnych agencji regulacyjnych.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.