VII FORUM PHARMA PLANET 360°, 5-6 listopada 2025 r., Warszawa
Niepewność geopolityczna, inflacja i rosnące koszty prowadzenia działalności sprawiają, że firmy stają przed coraz trudniejszymi zadaniami. Kluczowym wyzwaniem staje się zapewnienie bezpieczeństwa lekowego, przy jednoczesnym zachowaniu opłacalności i ciągłości dostaw. Niska marżowość, regulacyjne zawirowania oraz oczekiwana nowelizacja Ustawy Refundacyjnej zmuszają firmy do redefinicji strategii operacyjnych – od logistyki, przez komunikację z HCP, po procesy sprzedażowe i marketingowe. Właśnie na tych realnych problemach skupimy się podczas VII Forum Pharma Planet 360°, spotykamy się już 5-6 listopada 2025 r. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest brave conferences.
Branża pharma & medical w nowej rzeczywistości
Data wydarzenia: 05.11.2025 do 06.11.2025
Niepewność geopolityczna, inflacja i rosnące koszty prowadzenia działalności sprawiają, że firmy stają przed coraz trudniejszymi zadaniami. Kluczowym wyzwaniem staje się zapewnienie bezpieczeństwa lekowego, przy jednoczesnym zachowaniu opłacalności i ciągłości dostaw. Niska marżowość, regulacyjne zawirowania oraz oczekiwana nowelizacja Ustawy Refundacyjnej zmuszają firmy do redefinicji strategii operacyjnych – od logistyki, przez komunikację z HCP, po procesy sprzedażowe i marketingowe. Właśnie na tych realnych problemach skupimy się podczas VII Forum Pharma Planet 360°, spotykamy się już 5-6 listopada 2025 r. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest brave conferences.
– Branża stoi dziś przed koniecznością wdrażania rozwiązań opartych o technologie i nowe modele przywództwa. Musimy mówić o dostępności leków, ale też o tym, jak AI może wspierać podejmowanie decyzji, automatyzację procesów i komunikację. Równie ważne staje się przygotowanie organizacji na wyzwania związane z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi – podkreśla Anna Kępka, Project Manager brave conferences.
3 główne tematy forum:
• Dostępność leków i nowa polityka lekowa – jak współpracować z rządem i regulatorami ?
• Jak szybko reagować na zmiany legislacyjne?
• AI i automatyzacja – Jak technologia wspiera marketing, sprzedaż i analizę danych?
• Wielopokoleniowa organizacja – jak budować zaangażowanie i efektywność w zróżnicowanych organizacjach?

Uczestnicy Forum znajdą odpowiedzi na pytania:
• Co realnie zrobić, by zapewnić bezpieczeństwo lekowe pacjentom?
• Jak efektywnie korzystać z AI w codziennej pracy zespołów marketingowych, sprzedażowych i analitycznych?
• Jak trafniej docierać do HCP i budować długofalowe relacje w świecie pełnym bodźców?

3 główne tematy forum:
• Dostępność leków i nowa polityka lekowa – jak współpracować z rządem i regulatorami ?
• Jak szybko reagować na zmiany legislacyjne?
• AI i automatyzacja – Jak technologia wspiera marketing, sprzedaż i analizę danych?
• Wielopokoleniowa organizacja – jak budować zaangażowanie i efektywność w zróżnicowanych organizacjach?

• Co realnie zrobić, by zapewnić bezpieczeństwo lekowe pacjentom?
• Jak efektywnie korzystać z AI w codziennej pracy zespołów marketingowych, sprzedażowych i analitycznych?
• Jak trafniej docierać do HCP i budować długofalowe relacje w świecie pełnym bodźców?
• Jak stworzyć atrakcyjną ofertę pracy i środowisko, które przyciągnie młode talenty do branży?

Forum skierowane jest do:
• Managerów i dyrektorów firm farmaceutycznych i medycznych
• Specjalistów ds. market access i compliance
• Liderów marketingu i sprzedaży
• Managerów HR i komunikacji wewnętrznej
• Analityków i osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii
W trakcie wydarzenia swoimi opiniami podzielą się eksperci z m.in.: ADAMED, BAYER, BAXTER, FRESENIUS KABI, BIOGEN, BIOTON, BOEHRINGER INGELHEIM, FARMACOL, FERRING PHARMACEUTICALS, GSK, MEDISOLUTIONS, NOVARTIS, POLPHARMA, PZPPF, ROCHE DIABETES CARE, RYVU THERAPETICS, SANDOZ, SCHÜLKE & MAYR, SUPER-PHARM, TZF POLFA, USP ZDROWIE, ZDROWIT.
Wydarzenie to przestrzeń wymiany doświadczeń z liderami sektora, regulatorami oraz praktykami, którzy na co dzień wdrażają innowacje i mierzą się z wyzwaniami rynku.
Sprawdź szczegóły:
Lista prelegentów: www.pharmaplanet.pl/prelegenci
Program Forum: www.pharmaplanet.pl/program-1-dzien
Bilety: www.rejestracja.pharmaplanet.pl
Dostępne pakiety indywidualne i grupowe!
Zarezerwuj swoje miejsce ➡ www.pharmaplanet.pl
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. +48 787 092 566
• Managerów i dyrektorów firm farmaceutycznych i medycznych
• Specjalistów ds. market access i compliance
• Liderów marketingu i sprzedaży
• Managerów HR i komunikacji wewnętrznej
• Analityków i osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii
W trakcie wydarzenia swoimi opiniami podzielą się eksperci z m.in.: ADAMED, BAYER, BAXTER, FRESENIUS KABI, BIOGEN, BIOTON, BOEHRINGER INGELHEIM, FARMACOL, FERRING PHARMACEUTICALS, GSK, MEDISOLUTIONS, NOVARTIS, POLPHARMA, PZPPF, ROCHE DIABETES CARE, RYVU THERAPETICS, SANDOZ, SCHÜLKE & MAYR, SUPER-PHARM, TZF POLFA, USP ZDROWIE, ZDROWIT.
Wydarzenie to przestrzeń wymiany doświadczeń z liderami sektora, regulatorami oraz praktykami, którzy na co dzień wdrażają innowacje i mierzą się z wyzwaniami rynku.
Sprawdź szczegóły:
Lista prelegentów: www.pharmaplanet.pl/prelegenci
Program Forum: www.pharmaplanet.pl/program-1-dzien
Bilety: www.rejestracja.pharmaplanet.pl
Dostępne pakiety indywidualne i grupowe!
Zarezerwuj swoje miejsce ➡ www.pharmaplanet.pl
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. +48 787 092 566
Aktualności
Sandoz wzmacnia zdolności w zakresie leków biopodobnych poprzez podpisanie umowy na przejęcie Just-Evotec Biologics EU SAS w Tuluzie
Sandoz, światowy lider w dziedzinie przystępnych cenowo leków, ogłosił strategiczną umowę z Evotec SE dotyczącą nabycia wszystkich ...
Merck za 9,2 mld USD przejmie Cidara Therapeutics, dywersyfikując swoje portfolio o późnofazowy lek przeciwwirusowy











