Branża farmaceutyczna zainwestowała najwięcej. Raport IMM: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w styczniu 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w styczniu 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Aktualności
AbbVie przejmuje Landos Biopharma, umacniając swój portfel w obszarze chorób zapalnych i autoimmunologicznych
Firmy AbbVie oraz Landos Biopharma ogłosiły zawarcie definitywnej umowy, w ramach której AbbVie dokona akwizycji Landos Biopharma, ...
Teva oraz mAbxience ogłaszają zawarcie globalnej umowy licencyjnej w sprawie kandydata na onkologiczny lek biopodobny
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-06-05DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2024