Jesteś tutaj: Strona główna Career & Personal Development

Autor: Magdalena Lemanek

Co jest ważnego w komunikacji pandemicznej z klientem?

okładka magazynu
Chciałabym zaprosić Cię dziś do refleksji na temat komunikacji z klientem w pracy zdalnej w pandemii. Czas pandemii wymuszający najczęściej zdalne sposoby komunikacji jest trudnym testem dla kontaktów sprzedażowych i promocyjnych. Firmy intensywnie pracowały na początku pandemii, żeby dostosować się do wirtualnych rozmów z klientami – za pomocą różnych platform i narzędzi. Wszystko po to, żeby dotrzeć do klientów i mieć z nimi niezakłócony kontakt. Inne kanały to inna forma komunikacji. Jak robić to tak samo skutecznie, jak robiliśmy to w sposób bezpośredni? To na pewno wymaga innego myślenia i działania.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.