Jesteś tutaj: Strona główna Career & Personal Development

Autor: Magdalena Lemanek

Czego improwizacja jazzowa może nauczyć liderów biznesu?

okładka magazynu
Otrzymałam ostatnio od dyrektora zarządzającego jednej z polskich firm pytanie: „Jak pomóc pracownikom, aby byli bardziej kreatywni?” Zespoły tego dyrektora mają wystandaryzowane zadania, określony czas na ich wykonanie i przepisy prawa regulujące postępowanie z dokumentacją, którą codziennie rozpatrują. Jaki wniosek? Wydaje się, że w codziennej pracy nie ma przestrzeni na kreatywność. Zapytałam: „A do czego im ta kreatywność?”. Dostałam odpowiedź, że do tego, by usprawniali procesy, żeby proponowali nowe rozwiązania w pracy zdalnej, itd. Co w takiej sytuacji?
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.