Jesteś tutaj: Strona główna Career & Personal Development

Autor: Magdalena Bojko

Personal Branding w czasach pandemii koronawirusa

W związku z epidemią COVID-19  znaczna część naszej zawodowej aktywność została przeniesiona do sfery wirtualnej. Popularność zyskały wideokonferencje, projekty digital czy szeroko pojęta aktywność w sieci – również na biznesowo nastawionych portalach takich jak LinkedIn czy Xing. Rynek pracy przeszedł transformację w kierunku zdalnych rozmów rekrutacyjnych będących nowym doświadczeniem zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Ważną umiejętnością okazał się personal branding, czyli kreowanie marki osobistej i zarządzanie nią*. Trend zapoczątkowany został szczególnie w anglosaskiej tradycji biznesu i budowania wizerunku (zarządzanie osobą jako marką). Stał się bardzo popularny na całym świecie, w Polsce natomiast na szeroką skalę, od niedawna. Warto spojrzeć w kierunku Stanów Zjednoczonych. To właśnie politycy zza oceanu stanowią doskonały przykład budowania i kreowania wizerunku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.