Jesteś tutaj: Strona główna Digital & Artificial Intelligence


Sztuczna Inteligencja w służbie poprawy wyników komercyjnych

W ostatniej dekadzie firmy farmaceutyczne podwoiły swe wydatki na marketing w kanałach cyfrowych. Kiedy lekarze w coraz większym stopniu sięgają po nowe źródła informacji, firmy farmaceutyczne coraz głębiej zapuszczają się w przestrzeń cyfrową, dokonując w niej coraz większej ekspansji. Najważniejszym wyzwaniem na dziś jest zidentyfikowanie obszarów, w których sztuczna inteligencja (AI – artificial intelligence) może zostać wykorzystana do realizacji pomysłów każdego marketera w firmie farmaceutycznej starającego się precyzyjnie i efektywnie dotrzeć do lekarza.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.