Jesteś tutaj: Strona główna Numer 1/2019

Autor: Henning Sommermeyer

Promosense® Awards 2019. Najlepsze kampanie budowania lojalności wobec marki

Przekazywanie szczegółowych i profesjonalnych informacji na temat produktów farmaceutycznych podczas bezpośrednich spotkań z lekarzami jest głównym zadaniem każdego przedstawiciela farmaceutycznego. Skuteczna jego realizacja pomaga systemowi opieki zdrowotnej w dostarczeniu niezbędnych informacji gwarantujących świadomą preskrypcję, a pacjentom bezpieczną i skuteczną terapię. Aby zapewnić, że informacje te dostarczane są wydajnie i efektywnie, bardzo pożądane jest szczegółowe monitorowanie efektów. Coraz więcej firm obecnych na tym rynku, jako standardową procedurę wprowadziło wykorzystywanie informacji zwrotnych od swoich klientów w celu optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych (m.in. dzięki wykorzystaniu systemu PromoSense® dostarczanego przez SelSense).
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Adres e-mail*
Hasło*
 

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.