Jesteś tutaj: Strona główna Numer 1/2019

Numer 1/2019 (luty-marzec 2019)
Partner główny kategorii:

Przeczytaj
Zza biurka i z pola. Volenti non fit iniuria
Zza biurka i z pola. Volenti non fit iniuria
Śnieg spadł, warunki są dobre, więc kto ma tylko chęć i ochotę pakuje się czym prędzej i jedzie na narty lub snowboard. Oczywiście jeżeli lubi i uprawia tego rodzaju sport. Część z nas w tym roku spędzi wolne dni oddając się białemu szaleństwo na alpejskich, cudownie przygotowanych trasach. A jeżeli dopisze nam szczęście i będziemy mieli słońce i bezchmurne niebo… Cóż za piękna perspektywa!!!
Bądź jak Jack Welch. Zatrudnianie najlepszych
Bądź jak Jack Welch. Zatrudnianie najlepszych
Zatrudnianie najlepszych pracowników jest kluczem do zwycięstwa. Nikt nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Najlepsze strategie marketingowe czy zaawansowane technologie okażą się nieskuteczne bez odpowiednich ludzi, którzy powinni zajmować się nimi każdego dnia.
Lek, którego Pacjent nie bierze, nie działa
Lek, którego Pacjent nie bierze, nie działa
Czy nowa droga dotarcia do przewlekle chorych pacjentów przyniesie oczekiwany efekt? Rzecz o compliance/adherence...
Co zespół głów, to nie jedna. Czyli rzecz o procesie grupowym
Co zespół głów, to nie jedna. Czyli rzecz o procesie grupowym
W jednym z poprzednich artykułów postaliśmy tezę, że stanowisko szefa można piastować, ale lider to sposób postrzegania. Aby być postrzeganym przez ludzi jako lider właśnie, warto znać i rozumieć dynamikę oraz zjawiska zachodzące w zespole.
Zarządzanie w ochronie zdrowia. Programy MBA – inwestycja w przyszłość
Zarządzanie w ochronie zdrowia. Programy MBA – inwestycja w przyszłość
Dobre programy MBA są wynikiem tworzenia własnych, innowacyjnych rozwiązań, łączących najnowsze trendy we współczesnej gospodarce oraz lokalne aspekty biznesu – twierdzi prof. dr. hab. Paweł Czarnecki, rektor Collegium Humanum Szkoła Główna Menedżerska.
Asertywność w pracy
Asertywność w pracy
Asertywność jest czymś, co części osób kojarzy się tylko z umiejętnością mówienia „nie”. Zbyt wiele osób myli także asertywność z zachowaniami agresywnymi. No to czym jest ta asertywność i jak można z niej korzystać także w pracy? W artykule podaję przykłady z życia zawodowego, choć jasne jest, że kto nie potrafi być asertywny na co dzień, ten nie będzie asertywny w pracy i odwrotnie. To umiejętność i postawa, która rzutuje na nasze całe życie, choć okoliczności na pewno mają znaczenie.
Program Budowania Strategii Firmy
Program Budowania Strategii Firmy
Świat biznesu zmienia się w dużym tempie, nadawanym przez nowe technologie, nadmiar informacji, ruchy społeczne, nieprzewidziane zjawiska – tak w obszarze polityki, jak i zjawisk naturalnych. Postępująca złożoność i niepewność otoczenia przekłada się także na sposób funkcjonowania organizacji. Modele wzrostu oparte o koncentrację biznesu, stopniowe sukcesywne zwiększanie udziału w rynku, następnie ekspansję na rynki sąsiadujące, nie przynoszą już takich efektów jak dawniej. Wiele firm zostało zmuszonych do redefinicji modelu biznesowego, wiele także tego etapu nie przetrwało, jak np. Nokia, Kodak czy Blackberry.
Humanoidy w służbie zdrowia. Ludzka twarz w budowaniu marki nie musi oznaczać utraty przejrzystości
Humanoidy w służbie zdrowia. Ludzka twarz w budowaniu marki nie musi oznaczać utraty przejrzystości
Dzisiejsze doniesienia o niewłaściwym wykorzystywaniu danych przez korporacje są tak powszechne, jak skandale polityczne czy awantury wśród celebrytów. W dalszym ciągu jednak każda rewelacja na temat wykorzystywania przez Facebook danych jego użytkowników za każdym razem rodzi oburzenie. Firma, uznawana za budowniczego przyjacielskich relacji, więzi i kontaktów społecznych, w rzeczywistości jest gigantyczną maszyną technologiczną. Takie właśnie niepokojące zestawienie wywołało niezadowolenie konsumentów, polityków i mediów. A miało to swój początek w dolinie niesamowitości.
Promosense® Awards 2019. Najlepsze kampanie budowania lojalności wobec marki
Promosense® Awards 2019. Najlepsze kampanie budowania lojalności wobec marki
Przekazywanie szczegółowych i profesjonalnych informacji na temat produktów farmaceutycznych podczas bezpośrednich spotkań z lekarzami jest głównym zadaniem każdego przedstawiciela farmaceutycznego. Skuteczna jego realizacja pomaga systemowi opieki zdrowotnej w dostarczeniu niezbędnych informacji gwarantujących świadomą preskrypcję, a pacjentom bezpieczną i skuteczną terapię. Aby zapewnić, że informacje te dostarczane są wydajnie i efektywnie, bardzo pożądane jest szczegółowe monitorowanie efektów. Coraz więcej firm obecnych na tym rynku, jako standardową procedurę wprowadziło wykorzystywanie informacji zwrotnych od swoich klientów w celu optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych (m.in. dzięki wykorzystaniu systemu PromoSense® dostarczanego przez SelSense).
Tagi
Partner kategorii:

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.