Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2018


Sztuczna Inteligencja w służbie poprawy wyników komercyjnych

W ostatniej dekadzie firmy farmaceutyczne podwoiły swe wydatki na marketing w kanałach cyfrowych. Kiedy lekarze w coraz większym stopniu sięgają po nowe źródła informacji, firmy farmaceutyczne coraz głębiej zapuszczają się w przestrzeń cyfrową, dokonując w niej coraz większej ekspansji. Najważniejszym wyzwaniem na dziś jest zidentyfikowanie obszarów, w których sztuczna inteligencja (AI – artificial intelligence) może zostać wykorzystana do realizacji pomysłów każdego marketera w firmie farmaceutycznej starającego się precyzyjnie i efektywnie dotrzeć do lekarza.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Adres e-mail*
Hasło*
 

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.