Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2019


Blockchain w komunikacji do klientów, czyli Unique Track and Trace Token

Nowe technologie pojawiają się niemal codziennie, nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale również w wielu obszarach naszego codziennego życia. Ułatwiają komunikację, dostarczają informacji, umożliwiają rozwój, dbają o bezpieczeństwo, wspierają w działaniach i sprawiają, że nasze otoczenie zmienia się w tempie dotąd niespotykanym. Oczywiście wiele nowych idei nigdy nie wychodzi poza wąskie grono pomysłodawców, jednak w dzisiejszym globalnym świecie, coraz częściej iskra, która powstaje w jednym zakątku świata potrafi niemal natychmiast objąć cały glob. Tak było z technologią Blockchain, początkowo kojarzoną jedynie z kryptowalutami, a obecnie obejmującą swym zasięgiem kolejne obszary biznesu.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.