• Jakiego typu sprzedawcą jesteś?
• Jak Twoje podejście sprzedażowe różni się od tradycyjnych metod, które polega na odkrywaniu i zaspokajaniu potrzeb klienta?
• Czy Twój zespół sprzedażowy potrafi skutecznie kwestionować status quo klientów, żeby wzbudzić w nich nie tylko potrzebę zmiany, ale także, żeby pokazać im nowe możliwości i nowe perspektywy?
Autor: Artur Raba

Challenger Sales. Jakim sprzedawcą jesteś?

• Jak Twoje podejście sprzedażowe różni się od tradycyjnych metod, które polega na odkrywaniu i zaspokajaniu potrzeb klienta?
• Czy Twój zespół sprzedażowy potrafi skutecznie kwestionować status quo klientów, żeby wzbudzić w nich nie tylko potrzebę zmiany, ale także, żeby pokazać im nowe możliwości i nowe perspektywy?
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję