Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Agnieszka Rogulska

„Czysta czy nieczysta” strategia promocyjna?

okładka magazynu
Analogi GLP-1, do których zaliczany jest semaglutyd zyskują na znaczeniu w leczeniu cukrzycy i choroby otyłościowej. Już kilka lat temu w leczeniu cukrzycy typu drugiego pojawił się semaglutyd pod nazwą „X”. Okazało się, że lek ten nie tylko obniża glikemię, ale również wpływa na spadek masy ciała. Pojawiły się kolejne badania kliniczne dedykowane zastosowaniu tej właśnie substancji czynnej (semaglutyd) w leczeniu nadwagi i otyłości powikłanej chorobami współistniejącymi związanymi z nadmierną masą ciała. Osiągnięto bardzo dobre rezultaty w redukcji masy ciała, semaglutyd uzyskał nowe wskazanie rejestracyjne w kontroli masy ciała u pacjentów z nadwagą i otyłością oraz chorobami współistniejącymi związanymi z nieprawidłową masą ciała.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.