Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Mariusz Raczyński

Przedstawiciel firmy farmaceutycznej w aptece. Jak zaangażować farmaceutę, aby częściej wybierał Twój produkt?

okładka magazynu
Wizyty przedstawicieli firm dystrybucyjnych dedykowane do przedstawicieli środowiska medycznego i farmaceutycznego są jedną z podstawowych aktywności promocyjnych realizowanych w zasadzie każdego dnia od momentu kiedy rynek farmaceutyczny w Polsce zaczął się rozwijać, po wejściu do kraju dużych koncernów farmaceutycznych. Bardzo powszechnym modelem funkcjonowania zespołów sprzedażowych na rynku jest podział zespołów na przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych. Gdybyśmy zechcieli pochylić się nad specyfiką tych dwóch obszarów pracy przedstawicielskiej, różnice w modelach komunikacyjnych wizyt przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych będą zauważalne.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.