Jesteś tutaj: Strona główna Strategy & Leadership

Autor: Zuzanna Mazurek

Być albo nie być skutecznym przywódcą. Wyzwania dzisiejszego lidera

Przywództwo ma wiele twarzy. Zmienia się wraz z epoką, potrzebami społeczeństwa i powszechnie przyjętymi kanonami. Tak samo przywództwo w organizacji. Innego przywództwa oczekiwali podwładni pod koniec lat ’90, innego na początku naszego stulecia. Kiedy zbliżamy się do końca drugiej dekady XXI wieku, znów stajemy przed redefinicją przywództwa. Dziś nie wystarczy, żeby za nami podążyli inni. Dzisiaj liczy się skuteczność. W świecie, w którym firmy chcą przyciągnąć lub zatrzymać szczególnie cenne jednostki, a na rynku pracy coraz więcej młodych ludzi, którzy potrzebują widzieć sens i cenią autentyczność, lider ma nie lada trudne zadanie.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.