Jesteś tutaj: Strona główna Strategy & Leadership

Autor: Artur Raba

Kto w Twojej firmie odpowiedzialny jest za zdobywanie nowych klientów i czy model ten działa naprawdę efektywnie?

okładka magazynu
Generowanie regularnych wzrostów sprzedaży jest marzeniem każdego managera.

W firmach, w których funkcjonuje huśtawka obrotów (raz te obroty są wysokie, innym razem zaś niskie) atmosfera robi się mocno nerwowa. Sytuacja ta jest niekorzystna nie tylko dla pracowników i managerów działu sprzedaży, ale tak naprawdę ten niepokój jest odczuwany w całej organizacji.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.