Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Andrzej Kochanek 4VALUE

Przedstawiciel Medyczny – strategia na czas COVIDU

okładka magazynu
Mamy nadzwyczajny czas i podlegamy wielkiemu testowi w sferze życiowej, organizacyjnej i zawodowej. Przed jednym z największych wyzwań stanęli także Przedstawiciele Medyczni (PM). Ze spotkań, które uwielbiają musieli z dnia na dzień przestawić się na rozmowy przez telefon i na inne aktywności. Dziś w przychodniach i szpitalach kumuluje się największe zagrożenie. Lekarze i personel medyczny zaangażowani są w walkę z pandemią.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Reklama

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.