Jesteś tutaj: Strona główna Strategy & Leadership

Autor: Andrzej Kochanek 4VALUE

Strategia cenowa w obliczu kryzysu

okładka magazynu
W jaki sposób elementy zarządzania ceną mogą pomóc w przezwyciężeniu kryzysu lub wsparciu firmy na drodze wzrostu?

Obecny czas spowodowany pandemią covid-19 jest w biznesie bezprecedensowy, a jego wpływ na gospodarkę we wszystkich sektorach jest ogromny. Zarządzanie CENĄ  jest oczywistym wyborem w odpowiedzi na kryzys i niestabilną sytuację na rynku, co ciekawe, z reguły aby wykorzystać potencjał tkwiący w polityce cenowej, nie są wymagane żadne dodatkowe inwestycje, a rozwiązania mogą zostać szybko wdrożone. Potrzeba oczywiście wiedzy i narzędzi, jednak są to koszty dalece nieproporcjonalne do możliwych korzyści. Szeroko rozumiane narzędzia oddziaływania cenowego mają większy wpływ na wyniki finansowe firmy niż walka z kosztami lub wolumenem sprzedaży.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.