Jesteś tutaj: Strona główna Strategy & Leadership

Autor: Andrzej Kochanek 4VALUE

Strategia w dynamicznych cyklach

okładka magazynu
Strategia to z pewnością nie jest przedłużanie w prosty sposób obecnego sposobu działania, bo to prowadzi do myślenia tunelowego i kompletnej ślepoty organizacji. W taki sposób Kodak przeoczył rewolucję cyfrową, Nokia smartfony, a Lego w swoim czasie fakt, że dzieci zamieniły budowanie na klikanie. Z najnowszej historii, Brytyjska sieć HMV, posiadająca 239 sklepów sprzedających muzykę na płytach, zupełnie przeoczyła sieciową rewolucję w postaci Spotify czy iTunes, praktycznie ogłaszając bankructwo w 2014 roku.
Pełna treść dostępna tylko dla subskrybentów. Nie posiadasz subskrypcji lub jej ważność wygasła.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.