Digital Evolution for Pharma & Medical Forum - IV edycja
Data wydarzenia: 01.06.2023 do 02.06.2023Forum Digital Evolution for Pharma & Medical Forum to największe wydarzenie pierwszego półrocza w Polsce przeznaczone dla digital, product i brand managerów branży pharma & medical. Tegoroczna edycja gromadzi wiele wiodących firm farmaceutycznych, które będą omawiać problemy związane z cyfryzacją w sektorze zdrowia, a także zaprezentują swoje nowości.
Podczas tegorocznej edycji Digital Pharma uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji i paneli dyskusyjnych prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin, takich jak analiza danych, marketing farmaceutyczny, ochrona danych pacjentów, innowacje w produkcji leków, a także wyzwania związane z e-zdrowiem. W programie wydarzenia znajdą się także warsztaty praktyczne i sesje networkingowe.
W ramach konferencji eksperci oraz uczestnicy poszukają odpowiedzi na najważniejsze wyzwania stojące przed branżą pharma & medical:
W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele następujących firm: ABBVIE, ADAMED, ASTELLAS PHARMA, ASTRAZENECA, BAYER, BOEHRINGER INGELHEIM, BIOGEN POLAND, CHIESI, ISPIRATO, JOHNSON&JOHNSON, PFIZER, PHILIP MORRIS, POLFA TARCHOMIN, POLPHARMA, NOVARTIS, ROCHE, SANDOZ, SANOFI, TADEKA, ZENTIVA i wiele innych – docelowo spodziewamy się 170 gości.
– Digital Pharma to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce, skupiające wiodących ekspertów z obszaru farmacji i opieki zdrowotnej. Wierzymy, że tegoroczna edycja będzie niezwykle inspirująca i przyniesie nowe spojrzenie na innowacje w sektorze farmaceutycznym – powiedziała Anna Kępka, project manager konferencji Digital Pharma.
AGENDA FORUM:
https://digitalpharma.com.pl/program-1-dzien/
BILETY:
https://digitalpharma2023.registration-form.online/
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566
W ramach konferencji eksperci oraz uczestnicy poszukają odpowiedzi na najważniejsze wyzwania stojące przed branżą pharma & medical:
- Jak zwiększać skuteczność działań marketingowych?
- Jak digital i product manager mogą wspierać dział sprzedaży?
- Jak skutecznie wdrażać multi- i omni- channelowe kampanie marketingowe?
W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele następujących firm: ABBVIE, ADAMED, ASTELLAS PHARMA, ASTRAZENECA, BAYER, BOEHRINGER INGELHEIM, BIOGEN POLAND, CHIESI, ISPIRATO, JOHNSON&JOHNSON, PFIZER, PHILIP MORRIS, POLFA TARCHOMIN, POLPHARMA, NOVARTIS, ROCHE, SANDOZ, SANOFI, TADEKA, ZENTIVA i wiele innych – docelowo spodziewamy się 170 gości.
– Digital Pharma to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce, skupiające wiodących ekspertów z obszaru farmacji i opieki zdrowotnej. Wierzymy, że tegoroczna edycja będzie niezwykle inspirująca i przyniesie nowe spojrzenie na innowacje w sektorze farmaceutycznym – powiedziała Anna Kępka, project manager konferencji Digital Pharma.
AGENDA FORUM:
https://digitalpharma.com.pl/program-1-dzien/
BILETY:
https://digitalpharma2023.registration-form.online/
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566
Aktualności
Zentiva podpisała umowę inwestycyjną i planuje złożyć dobrowolną publiczną ofertę zakupu Apontis Pharma
Zentiva oraz Apontis Pharma, wiodąca firma farmaceutyczna specjalizująca się w kombinacjach leków Single Pill na rynku niemieckim, podpisały ...
Boehringer Ingelheim i Circle Pharma ogłaszają wartą 607 mln USD współpracę badawczą w poszukiwaniu nowoczesnych terapii przeciwnowotworowych
Gedeon Richter oraz Bio-Thera zawierają wartą 110 mln USD umowę licencyjną dotyczącą biopodobnego odpowiednika dla leku Stelara firmy Janssen
Recordati przejmuje od Sanofi globalne prawa do Enjaymo®, wzmacniając swoją działalność w obszarze chorób rzadkich
Wydarzenia
data wydarzenia: 2024-11-06VI FORUM PHARMA PLANET 360°